23 Aralık 2013 Pazartesi

tempobet at yarışı

BenŞerif , Oxford ve Cambridge üniversiteleri seninle küçük bir kısalma paylaşmak istedim , sevdim , seyahat yazısı yazdım okumak isterdim .

Kanıtlanmış dünyada eğitiminkalitesi göz önüne alındığında Oxford ve Cambridge üniversiteleri , biz üniversite değil bildiğiniz gibi , öncelikleri , onlar oluşurokulda ' kolej yayıldı ve tümöğrenciler dekentin genelinde bu üniversitelerin zaman onların kuralları uygulamaktayız . Oxford 39 , Cambridge 31 üniversite oluşur . Okullar, okul öğrencilerini akademik kalitesi ve zenginliği yanı sırabirçok etkinlik ve sporsunulmasısosyal yönlerini geliştirmek için ziyaret ederken tempobet at yarışı, bu ilk bakışta gözüme . Okul vb futbol , kriket , rugby , su sporları , tenis , beyzbol , birlikte tempobet, geniş yeşil alanlar ve bahçeler aittir . Onlar öğrenciler için ayrı alanlar olduğunu görebilirsiniz gibi sporları için dikkat çekici . Bu kolejlerin tüm etrafında dolaşmak , üniversiteler burada turizme yönelen veüniversiteninkazanç sağladı . Cambridgekentinde Turizm doların üzerinde 525 milyon yıllık döner vardır .

Benim ilgi olarak OxfordÜniversitesisloganı , ben şaşırdı : ' sahibinizim aydınlatma tempobet at yarışı ' (yani , Rabbim benim ışıktır ) her yerde bu sloganı görebilirsiniz. Kurulduğu günden bu yana yaklaşık 11yüzyılınsonuna kadar . Cambridge Üniversitesi ,' Hinc Lucem et pocul Sacra ' gibi13. yüzyıl olarak , kuruluş tarihi ( yani , ışık ve kutsallık burada doğarlar ) .

Daha sonra , yerel yöneticiler ve orada bıraktı akademisyenler arasında bir anlaşmazlık sonucunda Oxford Üniversitesi ve Cambridge Üniversitesi kurduk . Bugün dünyada en çokkurumlarından biri olan tempobet at yarışı Ödülü'nü aldık . Oxford ve Cambridge, ne kadar her üniversitenin nedeniyleiki şehir arasındakibüyük rekabet çok benzer tempobet at yarışı. Rekabet yalnızca eğitimde değil , sporda , Oxford ve Cambridge üniversiteleri arasında ciddi bir rekabet var tempobet. Rekabetçi bir sahnedeiki üniversite arasında her yıl düzenlenen kürek yarışları kaçırılmaması olacak . Tabii ki , her iki nehirkenti , hem de üniversitelerinönemi akan etkisiyle o da bunu vermeketkiye sahip tempobet at yarışı. Bu iki şehir daha ayrıntılı bir analiz bizeeğitim veren nasıl yapılmalıdır bir fikir yapılmış akademik yarış spor hangi .

Burada Türkiye'de eğitim almalı pek çok örnek vardır . Ben CambridgeÜniversitesibotanik bahçesi ziyaret yaptım şaşkın . Onlar görünce hayretler oldu bitkiler, ağaçlar ve tarım ile ilgili bilgilerin farklı özelliklere sahipdünyanın birçok farklı bölgelerinden toplamak . Burada toplanan Nasıl onları getirmek başardık tıklayınız, bu bitkilerin üzerinde düşünme tümise bu tür etiket olaraküst adı, numarası , ülke bilgileri , menşei hangi alanlarda anlamak ve onlar belirtmek fark ettim . Botanik bahçesi elma Eğeryerçekimi görebilirsinizyer keşfetmek, aynı zamanda Newton'un kafasına düşen .

Kentinen önemli özelliği, trafik ve 7-70 bisiklet kullanmak için insanlarınolmaması. Bir bisiklet sürme sırasında çocuklarıyla birlikte birçok aile görmek için sürpriz oldu tempobet. Her yerdeaynı zamanda bisiklet yolları ve bisiklet park karşılaşabilirsiniz .

Not : Geçen hafta Türkiye'de Çanakkale 18 Mart Üniversitesi ilk24 saat kütüphane kurduğunu yazdı. İTÜ Düzeltme biz bir yıl önce o açtı , geldi . Muş Alparslan Üniversitesi ' nin rektörü Prof sonra tempobet at yarışı. Dr . İnanç Nihat ,ilk olarak biz başka bir açıklama ulaştı Ekim 2009'da açıldı . Bu tatlı, çok mutlu beni uyarıyordu. Akademik dünyanın tüm alanlardaiyi bir haber, biz yarışmak isterdim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder