23 Aralık 2013 Pazartesi

tempobet android uygulama

Bazı milyonerler , çok ünlü olmanın başkalarının rüya , ve benim çocukluk mahalle ve üniversite kütüphaneleri hayal ediyorum 24 saat açık olması beri .

Ben bu rüya gerçek geliyor gördüm bir konuşma gittiGeçtiğimiz günlerde Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi tempobet android uygulama. Üniversitesi Rektörü Prof değerli ve vizyoner tempobet android girişimi Laçiner üniversite kütüphanesi 24 saat açık olan Türkiye'nin ilk kütüphane , oldu . Erişilebilir eser 500 bin son sayı üniversite kütüphaneleri 1 milyon kitap yeni hedefine ulaşmak .

Veysel Yurdakul Doğu Anadolu'daki Bitlis Bitlisvali tarafından yönetilen ve bir okuma ve eğitim devrimi gerçekleşiyor . Doğu Reading proje , Cumhurbaşkanı Ahmet Erendesteği ile Bitlis Eğitim Tanıtım Vakfı başta öğrenciler kendileri ile görüşecek , Bitlisilinde 100 bin kitap ve 100 yazarlar aldı . Kitaplar önce çocuklara teslim edilir . Ardından Bitlisyazarlara , onların kitaplarıöğrencilerle okunur ders yüz yüze gelir . Bitlis Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Korkmaz , ben eğitimdeinanılmaz başarısının alınanbilgilere göre elde edilmiştir . 2010 ve 2011 yılında Bitlis , tempobet android alanında Türkiye'ninbirinci oldu . Bu küçük ilinbaşarısının arkasında ne var ? Her okul ve her öğrencinin hedefleri . Öğretmenler , veliler ve öğrenciler birlikte çalışarak hedefleri yakalıyor . Her gün 20 dakika boyunca okulda okuma kitapları . Tüm öğrencilerin sosyal , sportif ve kültürel faaliyetlermevcut sağlanır . 24 ışıkyaşam Bitlis kişilikleri hikayeler veyapıtların kendi , pusula ediniyor bir tür inceler çocukları yaşadı tempobet android uygulama. Bitlis TV kanalı sayısal dersleri içeren öğrenciler için her gün yayınlanır . Öğrenciler ayrıca Van Gölükıyısında kamp okumak ve okuma yanı sıra spor katılan .

Tempobet android uygulama girmek için Anadolu'nunkitapta bir şiir okuyarakaynı zamanda Ahmet Arif'in ' Hasretim Prangalar Eskittim ' de 30 bin kişilikkasabasında Siverek başarmıştır tempobet android. Negatif artık haber , ama daha fazla Doğu Anadolu , sadece eğitim ve kültür haber olarak bilinen olacak .

Ben herkampüse gittiğinde İzmir'de Gediz Üniversitesi ' hayran . Bir hobi Gediz Üniversitesi olarak gezendünyanın en üniversite kampüslerinden biri olarak 'muhteşem kampüs gurur duyuyorum tempobet android. Son ziyaretimdeüniversitenin rektörü , Prof yenilikçi üzerinde . Dr . Üniversiteler başlangıç ​​ile Güney Amerika'da Rektör Yardımcısı başkanlığında bir ekip olduğunu işbirliğini öğrendim. Dünya ekonomisiBRIC ( Brezilya, Rusya , Hindistan ve Çin ) ülkeleri ve tüm alanlarda daha fazla işbirliği içinihtiyaç değişiyor .

Sahipleri ve değiştiriciler , bazen bana öyle geliyor ki , ikidünyada insan türü vardır . Yeni bir şey taşıyıcılar niçin ve neden değil , kanıtlamak için değişimcilerin dalgasını için ellerinden geleni yapıyorlar mümkün değildir . Bilim , sanat , üniversite , bürokrasi , siyaset , iş , insanlar her alanda görüyoruz . Neyse ki , bu hız değiştirici transferi değişecek tempobet android uygulama gelişme değişikliği ile mümkün olduğu için .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder