13 Ocak 2014 Pazartesi

justin tv izle

Ayasofya kararı biz öğrenmek Atatürk umut olan bir müzedir . Şimdi" Atatürk " başlığı altında , bu " yönerge " metin justin tv izle sahte olduğu iddia ediliyor .

, ŞimdiMHP milletvekili TalepTürk Tarih Kurumu , Halaçoğlu başkanı kez . Bu ülkede ," Ermeni Katliamı " bir " tarihçi " savunucusu asla bir olayınkalbi ve ruhu çağrılır . Eğitimle ilgilikalan belgelerden Latife engelleyecek yinehalka açıldı .

Bu insanlara kimyıldıradı " Türk Tarih Kurumu " bukuruluşun başkanı , hiçbir nedenle sürpriz müdahale öğrenmek içinisimler üzerinde çalışmaya üniversiteler vasıtasıyla justin tv izle Yükseköğretim aynı kurum. Alarak araştırma için üniversitelere genelge göndererek bir sürpriz karşı Gene aynı YÖK ' nin " sözde " soykırım . Türkiye'de bunlar normal koşulların , hepsi.

En " sahte imza" iddiaları hakkında konuşalım ... Ayasofya müze camiyk yapılır , basit bir olay değildir . Uluslararası yankılar uyandıracak , onları uyandırmak için bir harekettir ve zaten yapılmıştır . Bildiğim kadarıyla,olay tarih 1935'tir . Bu tarih Atatürk sağda değil, ağır hasta ,ülkede olup biten herşeyi hakim. Yani onun imzasını taklit justin tv müze yapacak ... Atatürk bunu fark olmaz ... Böyle bir iddiakargaları karşısında yalnız değil , ben kuşlarınbütün bölge kahkaha keser varsayalım .

Ama Halaçoğlu korkmuyorum Böyle bir durumda , cesur bir kişi düşmek . Ülkenin her davayı savunmak , sonra iyi olacağına inanıyor . "Ülkeniniyi" " gerçeklik " na değil bir özveri gibi bir " tarihçi " . Bu nedenle, zaten TürkiyeCumhuriyeti istediği doluydu , arama bulduğu bir " bilim adamı " birödül .

Yukarıda bahsettiğim " Uluslararası yankıları " . Onlar anlamak gibi Ayasofya'nıncami yine bu " uzlaşma " isteyenler . Zaten bize (ve bağnaz Hıristiyanlar ) karşı düşmanca bir dünya var . Biz böyle jestler onlar üzerinde parlamaya yapıyoruz . Zaten bütün bu şey" Batılılaşma " olarak nitelendirdi. Taviz ! Depersonalizasyon justin tv.

Bengeçen gün yazdığı zaman sana söyledim : o" uygar " çağın bir davranış olduğunu , justin tv yılında Ayasofya'nın camiye dönüştürülür . Amakavram ve algıiçeriğinin" medeniyet " değişti sonra . Liveizle.net yılında müze halineyer açmak için ," uygar " bir davranış oldu . Bu nedenle, bu kararFatihiradesine karşı değildir , bu anlayışdevamıdır .

Atatürk bir kişi onları anlamak için nitelikli oldu . KaldırmaYunan bayrağına İzmir'deyerde sürünen veya onların davranışları olduğunu kanıtlamıştırordusu hakkında söylediği justin tv " düşman " olarak ölmüş .

justin tv izle bir müze ," uzlaşma " ya da bir şey , ama durdurmak bir " medeniyet beyanı " dönüştürülür Camiyk .

Bunu gibi olmayabilir . Bu zevk " dan justin tv izle övünmek " , biz yüce olabilir ya daAya Sofya cami lehine daha farklı nedeni olabilir inanıyoruz . İşte alın . Neyse ki, tarif , senin mantığını işitme , öyle düşünüyorum . Say , "Ben bu şehir , kılıcımla bu kilise ben ! Şimdi , ne olursa olsun herkes bir bakım olmadan , bu caminin tekrar yapacağız , o ne düşündüğünü ! Kim olursa olsun bir veriyor , bir müze haline çevirmeye karar verdi lazım yanlış bir karar ! ben bu yanlış düzeltmek edeceğiz ! "

Onlara söyle , devam et. Ama oyun gibi ayaklarınızı dokunun " sahte imza oldu " . Iş yapmanın Ayasofya müze Atatürk'üniradesine söylemek aykırıdır . O bence tutum utanç verici "fütuhatç " , justin tv izle daha büyük bir utanç .

Sanırım bu konuda Halaçoğlu parti , justin tv temsil eder. Biri bu " fetih " segment ezelden çalışmak beri böbürlenmek pek düşkün . Önündeki tüm silah ve İslami duyguları bu konuda çok farklı olmamalıdır - Ben düşünüyorum ya da ben Umarım yanılıyorumdur , umarım böyle düşünenler var . " Kemalist " onlar bu hükümet böyle bir uygulamaya karşı , ya " Atatürk'ün hiçbir şey değişti "gerekçesiyle karşı çıkıyor yaptıysanız , kesme gelince. ( Emin olun bu tepkiyi yatıştırmak için " Sahte imza " iddiası ) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder